Obserwatorzy

czwartek, 16 lutego 2012

Truskkawka z modeliny ;D

Dzisiaj fantastycznie spędziłam dzień w szkole :O [ O dziwo ! W SZKOLE ! ] no, ale raz mogło się zdarzyć haha. A najfajniej bawiłam się na kółku teatralnym. Dzisiaj było bardzo mało osób więc zamiast ćwiczeń  roli do ,, Hamleta'' którego wystawimy pewnie pod koniec marca, robiłyśmy przyjemne ćwiczenia. Najpierw trochę potańcowałyśmy ;p a później pani dała nam rekwizyty i wymyśliła, aby bawić się w rzeźbiarza. Chodziło o to, że jedna z nas mogła ustawiać nas jak chciała [ byłyśmy gliną Xd ], a my robiłyśmy to co ona wymyśli. A teraz coś o modelincee. Chciałam pokazać wam moją truskaweczkę : D


3 komentarze:

  1. To miło, że w szkole można się dobrze bawić. Trzymam kciuki za Hamleta i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnego masz bloga! Bardzo interesujący ;)
    dodaje się do obs. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń